Son Yayınlar
Loading...
13 Ocak 2017 Cuma

Wifi şifre kırma programı(bomba paylaşım)

Cuma, Ocak 13, 2017

Bildiğiniz Üzere Windows İçin Dumpper Wi-Fi Şifre Kırma Programını Daha Önce Paylaşmıştım. Fakat Android İçin Google Play'de Olan Wi-Fi Kırma Programı Ücretlidir. Ben Ondan Daha Farklı ve Ücretsiz Bir Programı Araştırarak Sizler İçin Buldum.(Alıntıdır)

Android Tabanlı Olan Bu Program Bir Brute Force Görevi Görüp Wi-Fi (WPS - Pin) Destekli Modemleri Kırmaya Yarayan Bir Programdır.

Bu Programı Dumper Gibi Düşünebilirsiniz. Fakat Wi-Fi (WPS - Pin) Destekli Modem Şifrelerini Kırması Uzun Sürüyor. Çünkü Brute Force Şeklinde Tarama Yapıyor Kendisi Ayarlardan Sanal Olarak Wordliste Yapıyor. Daha Sonra Denemeye Başlıyor. Buna Rağmen Çok İyi Bir Programdır.

UYARILAR (2);
* Bu Uygulama Aslında WIBR +WPA/WPA2 PSK Wi-Fi Ağlarının Güvenliğinin Test Edilmesi İçin Geliştirilmiş Bir Uygulamadır. !
* Yazılı Anlatımı Resimlerin Alt Tarafında Bulunup Dili Rusça Anlatımın Yarısı Yabancı Siteden Alıntıdır. !


Programı Kullanımı - Tanıtımı;

Uygulama Testi İki Tür Destekler:

1-) Sözlük Testi; Bu önceden tanımlanmış listeden tek tek şifreleri dener. Şifre bulunamazsa eğer t hayal kırıklığına don Lütfen , basitçe sözlükte olmadığı anlamına gelir. Tuşu " 12345678 " ya da "şifre " olarak ayarlanır. Ancak, bu tespit edilecektir. Artık önceden yüklenmiş sözlükler ile sınırlı bu versiyon, kendi sözlüklerin ithalatını destekliyor!

2-) Brute Force Testi; Alfabeyi seçebilirsiniz, şifre uzunluğu ve uygulaması alfabenin karakter tüm kombinasyonları çalışacağız. Kombinasyonların sayısının şifre uzunluğu ile katlanarak büyüyor çünkü Tabi ki bu tam bir delilik. Bu nedenle uygulama özel alfabe ve özel maske destekler. Eğer şifre hacker [ x ] [ x ] için maske set ve basamak alfabeyi seçebilir korsan ve iki basamak gibi bir şey olduğunu biliyorum. App hacker00 , hacker99 aracılığıyla hacker01 gibi tüm şifreleri çalışacağız!

Bu 1-2-3 kadar kolay.


1-) Liste mevcut ağlar ve istenilen ağı seçin. WIBR ön paylaşımlı anahtarın ( PSK ) ile WPA/WPA2 ağlarda test edilir . Sinyal zayıf ise test güvenilmez olacağını , unutmayın!

UYARI; İZNİ OLMADAN başkası '' S Wi-Fi erişim almak isteyen kaçak IS ! EĞER BU ARACI İLE NE YAPIYORSUN İÇİN YALNIZCA SORUMLU ARE !


2-) İstenilen sözlükler seçin ya brute force testini kurmak . Eğer kullanabileceğiniz üç önceden tanımlanmış wordlists vardır . Bunlar en sık kullanılan şifrelerin bir listesini içerir . Sen txt formatında , her satıra tek bir şifreyle kendi sözlüğünü alabilirsiniz . WPA için minimum uzunluğu 8 karakter ve kısa parolalar atlanacak şifreleri unutmayınız .


3-) Sonuçlar için bekleyin. Nedeniyle süreç Android işleme Wi-Fi bağlantısı doğaya çok yavaş , bu yüzden bir loooooooong zaman alabilir hazırlanacak . 8 şifreleri / dakika iyi bir hız olarak kabul edilir . Wi-Fi her zaman etkin olmak zorunda , bu yüzden WIBR ayrıca pil yiyen ! WIBR seçilen ağ için şifre değiştirmek unutmayın . Geri bu şifreyi almak mümkün değildir . Önceden kaydettiğiniz ağ test ediyorsanız o zaman şifre kaybolur.

Sorunun Kaynağı ve Çözümü;
VİDEOLU ANLATIMI UYGULAYIN TÜM WİFİ LERİ KIRIN


PROGRAMI İNDİRMEK İÇİN RESME TIKLAYIN



                                      HAYIRLI OLSUN ŞİFRELER SİZİNDİR 
                        DİĞER PAYLAŞIMDA GÖRSÜŞMEK ÜZERE SAĞLICAKLA
                              SON GÜNCELLEME TARİHİ : 21-08-2016

                               Wifi Wpa Wps Tester Android Wifi Şifre Kırma


247 yorum:

  1. en kısa zamanda denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  2. inşallahh olurrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OLACAK MERAK ETME KARDEŞİM

      Sil
    2. Benımle uygulamayı ve kullanımı paylasırmısınız

      Sil
  3. Ben bu programi indirdim satin al diyo. Ücretli diyo ne yapacaz ahmet kardeş? ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Admin txtler cikmiyo nasil yapicam

      Sil
    2. GÖKHAN O UYARIYI VERMEDEN GERİ TUŞUNA BAS YADA UYARI GELDİKTEN SONRA BAS SORUN ÇÖZÜLÜR

      Sil
  4. adamsınnn admin cok saol

    YanıtlaSil
  5. Ya şu video linkini indir mek için bişe koysanız bide şu telefon da calisirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda koyarız video indirme linkini

      Sil
  6. Kardes ben actim txtler çıkmıyor ne yapayım ?

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Admin Bizde dic.txt dosyası cıkmıyor bu ıslemı yınede yapabilirmiyiz olurmu yanı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur oguzhan merak etme txt cıkması farketmeez

      Sil
  9. Facebook hesabın var mı? Varsa ismin ne istek atayım sorularımı oradan iletim sana

    YanıtlaSil
  10. Lisans istiyor!Yardım et admin!

    YanıtlaSil
  11. admın ben bu programı kuramıyorum lutfen yardım et bana ben sana mail vereyım orayaa kura bılcegım lınkı atar mısın sev_tarii@hotmail.com marım ılgınızı gosterırır bızı sevındırısınız saygılarımlaa
    ıyı gunler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TABİ KARDEŞİM ALTERNATİF LİNK ATIYORUM E MAİL ADRESİNE

      Sil
    2. Admin kardesim linki banada atarmisn kralkara47@gmail.com

      Sil
  12. s.a admin kardeş indirdim paket açılamıyor diyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aleykum selam kardeşim apk yi indirirken bir hata olusmustur internetinde cunku tüm android sürümlere uyumlu bir wifi kırma programıdır.tekrar indirin kur un aynı sorunu verirse e mail adresinizi atın size geri donecem.

      Sil
  13. admin calıstı cok saol

    YanıtlaSil
  14. s.a admin başka telefonda açıldı ama şifre bulmuyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yazılanları ve videoda gosterilenleri harfiyen uyguladıysanız bir sorun cıkmaz.şifreyi kırması biraz zaman alıyor,tüm şifreleri rahatlıkla kırabilirsiniz

      Sil
  15. helal olsun kırdı valla artık internet paketi yapmama gerek yok cok saol admin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim hocam.doya doya kullanın

      Sil
  16. video linki atarmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kusura bakmayın hocam şimdi gordum.videoyu en kısa zamanda guncelliyecem.takipte kalın

      Sil
  17. Satın Almanız Lazım Diyo açmıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam o hatayı verdiği anda telefonda direk geri tusuna basın satın almanıza gerek kalmaz

      Sil
  18. Lisans İstedi ne yapacağım yardımcı olabilirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam videolu anlatım eklenmiştir.ordan izleyerek sorunsuz şekilde wifi leri kırabilirsiniz

      Sil
  19. cok teşekkür ederim 6 adet wifi den 2 sini kırdı helal olsun.

    YanıtlaSil
  20. Admin kardeş root gerekirmi bi yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wifi şifre kırma root gerektirir hocam

      Sil
  21. He bide kardeş o tex falan bende çıkmadı sorun olmaz dimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tex in çıkmaması sorun değil hocam ve root gerektirir

      Sil
  22. peki bu şifre kırılınca karşı taraftaki kişi bunu anlamıyor mu? bir de turkcell vınn da da aynı şekilde olabilir mi acaba benim çünkü hemen bitiyor acaba benim de mi şifremi kırdılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam turkcell vınn ı paylaşırsanız yani wifi olarak açarsanız olabilir.fakat %30luk bir oran vardır.

      Sil
  23. Ya kardeş ben 5saat bekledim çözüyodu bittiğinde running failed dedi kırmadımı şimdi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oo Erdal yeğen sen ne ararsın buralarda ne ara başladın bu işlere :)

      Sil
    2. Oo Erdal yeğen sen ne ararsın buralarda ne ara başladın bu işlere :)

      Sil
  24. Ya kardeş ben 5saat bekledim çözüyodu bittiğinde running failed dedi kırmadımı şimdi :(

    YanıtlaSil
  25. Ya kardeş ben 5saat bekledim çözüyodu bittiğinde running failed dedi kırmadımı şimdi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kırnamış hocam mümkünse başka wifi ağında tekrar deneyin

      Sil
    2. Hocam ben ara ara kırmaya çalıştım duraklatıp başlattım zamanım olmadığı için ondan kırmamış olabilirmi

      Sil
    3. ondan kaynaklanıyor olabilir hocam

      Sil
  26. s.a hocam programı kurdum ama cok uzun bir zaman veriyo sifreyi bulabilmesi icin verilen surenin bitmesimi lazim 180 gun kadar cikiyo acil cevap lutfen şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam 180 gün sürmüyor.mesela bir örnek verelim wifi şifreleri min:8 max:64 haneli olmak zorunda programda 8 haneli olarak denemeye başlıyor tahminimce kimsenin 64 haneli şifre yapacağını sanmıyorum yani 180 gün sürmez maksimum 1 hafta sürer.

      Sil
  27. İşte bunlar lazım Teşekkürler

    YanıtlaSil
  28. estimated time: 4978900 diyo bunu gunlen boldugun zaman 180 gün civarı çıkıyor

    YanıtlaSil
  29. şuandada 13 bin kelimeyi gecti ve zaman verilen saate göre geciyor

    YanıtlaSil
  30. yoruma bu kadar erken vevap verdigin için teşekkür ederim ancak iş dönüşünden sonra devam edebiliyorum yani 1.5 gün ancak oluyo face adresin varsa resmini cekip yollabilirim k.b kardeşim senide yoruyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ahmetensar4712@gmail.com iletişim adresimden bana elaşabilirsiniz

      Sil
  31. indirdik ama kullanırmıyım bilmiyorum

    YanıtlaSil
  32. gerçekten başarılı ama verimlilik ne kadar olur denemek lazım...

    YanıtlaSil
  33. peki bunu sahibi anladı ve mahkemeye verdi diyelim o zaman bunun bir cezası varsa o zman ne olacak acaba? Bunun bir cezası yok mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam buyuk ihtimalle bir cezası olmaz ve sahibinin mahkemede dolanıp wifi nin hakkını almak gibi bir düşüncesi olacağını sanmıyorum.Güvenle kullanabilirsiniz.

      Sil
  34. Abi bi turlu yapamadım rica ediyorum yardimci olurmusunuz programa girdigim anda satın alma cikiyor birde yapip foto atarmisiniz veya simdiden cok tesekurler

    YanıtlaSil
  35. Abi bi turlu yapamadım rica ediyorum yardimci olurmusunuz programa girdigim anda satın alma cikiyor birde yapip foto atarmisiniz veya simdiden cok tesekurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOCAM E-MAİL: ahmetensar4712@gmail.com Mesaj atınız sorununuzu çözeyim.

      Sil
  36. Hocam lütfen bir okuyun.
    Öncelikle selamun aleykum.
    Sorun şu ki bu program yabancı kelimeler üzerine wordlistlenmiş
    Türkçe olarak var mı ?

    YanıtlaSil
  37. WPA-PSK2 tilgin ttnet şifreleri de kırılabilirmi.Denedinizmi?

    YanıtlaSil
  38. WPA-PSK2 tilgin ttnet şifreleri de kırılabilirmi.Denedinizmi?

    YanıtlaSil
  39. Hocam lisans istiyor. Geri tuşuna basiyorum bosluga basiyorum ama olmuyor.daha sonra sadece add network olan yer geliyo.ona basiyorum.program durduruldu diyior.yardım lutfen

    YanıtlaSil
  40. Anlayabilirler mi beni bunu yapmak yanlis degilmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOCAM KOLAY KOLAY ANLAYAMAZLAR SORUN DEĞİL

      Sil
  41. İşe yaramıyor wifi master key indirin otomatik baglanti dediğinzde an içerisinde kırıyor. Wps connect. De kırıyor her iksini öneriyorum 1 hafta beklemeyin bir wifi kirmak için. Werdigim programlar anlk kırıyor markkette var.

    YanıtlaSil
  42. Yanıtlar
    1. MALESEF HOCAM BİRÇOK WİFİ KIRMA PROGRAMI ROOT GEREKTİRİR

      Sil
  43. Kardeş telefonun rootlu olup olmadığını nerden anlıcaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PLAY STOREDE SUPERUSER ADLI PROGRAM VAR ONUNLA ANLAYABİLİRSİNİZ.

      Sil
  44. program gerçekten bu iş için oluşturulmuş bir program ve çok iyi.zaman konusunda sabırlı olmak lazım.TEK SORUN tex de full ingilizce kendi listemizi nasıl yaparız anlamadım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi listenizi yapmak için programlama öğrenmeniz lazım

      Sil
  45. Olmuyo arkadaaslr cok denedim önüme bi ppencere cıkıyo satın al ywniden dene veya çıkış diye geri tuşuna basıyorum olmuyo

    YanıtlaSil
  46. Lisans problemi yasayan arkadaslar Internet baglantinizi kesip girin !

    YanıtlaSil
  47. Yanlız sifreyi bulmak 2-3 gün sürer jesin çözüm alınır ama saol admin

    YanıtlaSil
  48. Yanlız sifreyi bulmak 2-3 gün sürer jesin çözüm alınır ama saol admin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim hocam wifiyi kırmak için 2-3 gün katlanmak zorundasınız : )

      Sil
  49. Hocam gmail adresine mesaj attım yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamdır hocam geri dönüş yaptım size

      Sil
  50. Hocam sorun var gmaile girerek misin

    YanıtlaSil
  51. Yapamadim yardim edin ne olur suzan_omerim@outlook.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam mesaj atın bana ahmetensar4712@gmail.com yardımcı olayım

      Sil
  52. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  53. Ya zahmet olacak ama bana da linkleri ve videoyu gönderebilir misiniz hocam. Sizden teşekkür. ahmet.tan1980@hotmail.com

    YanıtlaSil
  54. Bu Rotlumu Rotsuzmu Veya Rotusuz Bi program önerirmisin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. root gerektirir hocam ve wifi kırıcı programları hemen hemen hepsi rootlu çalışır

      Sil
  55. Bu Rotlumu Rotsuzmu Veya Rotusuz Bi program önerirmisin ?

    YanıtlaSil
  56. Licance connot flan diye bi hata veriyor acılırken admin acil yardım

    YanıtlaSil
  57. MERHABALAR TELEFONDAN İNDİRİYORUM AMA REKLAM ÇIKIYOR HEP YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://upfile.mobi/641290 buyrun indirme linki

      Sil
  58. Nasil yapacagimi anlayamadim aciklayabilir misiniz dosyayi indirdikten sonrasini lutfen ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam detaylı olarak yazdım soylediklerimi uygulayın

      Sil
  59. S. Aleyküm. Maalesef WIBR+ durdu. Diye bi hata alıyorum kardes.baslatir baslatmaz aliyorum bu hatayı. Hic calostiramadim. Yardimci olur musun admin. hmzkoc@hotmail.com

    YanıtlaSil
  60. lucky packer programı ile lisans kontrolünü kaldırın olacaktır.

    YanıtlaSil
  61. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  62. Tel rootlu ama paket çözümlemede hata var diyor.

    YanıtlaSil
  63. Yaaa sadece8haneli sifre oluyo ya kırmaya calistigim 10 ve daha fazlaysa ne yapcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam en az 8 hane ve üstü şifreleri kırar

      Sil
  64. Yanıtlar
    1. hocam wifi şifre kırma nın modlanmış halidir para istemez

      Sil
  65. Slm tontul internet kafenin şifresini kıramadm neden acaba

    YanıtlaSil
  66. Çalışmıyor bu, ücretli üstelik.

    YanıtlaSil
  67. Hocam acaba WPS WPA/WPA2 PSK için çalışır mı? Bir de hocam lütfen Türkçe videosunu çeker misin? Çünkü uygulamayı kullanmak biraz karışık. Türkçe videosunu çekip YouTube ye atar kışın? Cevabını bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TAMAM HOCAM EN KISA TÜRKÇE ZAMANDA VİDEOSUNU ÇEKECEĞİM

      Sil
  68. Abi bizde txt çıkmıyor. Videodaki adamın yaptığı gibi mi yapacağız?

    YanıtlaSil
  69. Abi lutfen bana yardımcı olur mu sun nası l yapacam

    YanıtlaSil
  70. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  71. Hocam. Lisans. İstiyor. Yardımı olurmusu . Lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. UYGULAMA GÜNCELLENMİŞTİR YENİ SÜRÜMÜ YÜKLEYİN SİTEMİZDEN

      Sil
  72. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  73. hocaamm butyaa bi yait vrinnnnn

    YanıtlaSil
  74. hocaamm butyaa bi yait vrinnnnn

    YanıtlaSil
  75. yok hocam olmumyo yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  76. merhabalar hocam death199243@gmail.comda sorunlarımı dile getirim mailinize gönderdim cevap verirseniz sevinirim ACİL

    YanıtlaSil
  77. S.a admin demedim ama malesef add network dedikten sonra WİBR+ Durdu diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam indirme linklerimizden yeni sürümünü indirin

      Sil
  78. S.a admin demedim ama malesef add network dedikten sonra WİBR+ Durdu diyor

    YanıtlaSil
  79. merhabalar hocam death199243@gmail.comda sorunlarımı dile getirim mailinize gönderdim cevap verirseniz sevinirim ACİL

    YanıtlaSil
  80. merhabalar hocam death199243@gmail.comda sorunlarımı dile getirim mailinize gönderdim cevap verirseniz sevinirim ACİL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam hocam tarafınıza dönüş sağlayacağım

      Sil
  81. kardes bu uygulama androitemı ndırecez wıdovsa mı?

    YanıtlaSil
  82. kardeş bu uygulamayı kulanamıyorum yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  83. Admin ios içinde yapmak münkün mü yardım erdermisin jilbrek yapamadım güncelleme geldi yanlişlikla güncelle dedik 9.2 oldu sürümü android den ios ceverirmisin cözüm bulabilirsen yardım et bulamasanda canın sağolsun güzel çalişmalarını devamını dilerim.oat_hikmet@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam programları android üzerinden gösteriyorum malesef ios için mevcut ise bile fazla bir şey yapamam android için her türlü yardımcı olurum

      Sil
  84. Abi S.a Benim Tel şuan 1700 tane şifre buldu ama bulması gereken şifreler 2187 tane herhalde onlarin hepsi bitince kendi kendine baglanacakmi yoksa sifreyimi verecek bana biraz yardımcı olurmusun Abi

    YanıtlaSil
  85. Admin benim tel rootsuz ama calisiyo suanda kirmaya calisiyo sifreyi

    YanıtlaSil
  86. Dikkat.

    Kisisel is baslatmak için bir kredi gerekiyor ?.
    faturanizi ödemek için bir kredi gerekiyor mu?

    Simdi kredi.teklif@gmail.com bize hemen kredi transferi ile devam etkinlestirmek için: Eger ilgileniyorsaniz lütfen bu

    e-postayi basvurun.
    Ayrica bu e-postaya burada bize ulasabilirsiniz: (finance_institute2015@outlook.com)

    Eger ilgileniyorsaniz dolgu ve bu bilgileri dönerseniz biz,% 2 faizle kredi veriyor

    (1) Tam adi: ....................
    (2) Kredi Tutari: ...............
    (3) Kredi Süre: ..............
    Dogum (4) Tarih: .................
    (5) Cinsiyet: .........................
    (6) Medeni Hali: ...............
    (7) Ülke:
    (8) Devlet: .....................
    (9) Ev adresi: .........
    (10) Ofis adresi: .........
    Kredinin (11) Amaç:
    (12) E-posta adresi:
    (13) Telefon numarasi: ...........
    (14) Faks numarasi: .............

    Web Luis

    YanıtlaSil
  87. https://youtu.be/ENNWiVdeiao

    YanıtlaSil
  88. Wifi şifre kırıcı gerçek

    YanıtlaSil
  89. admin kac gunde bir. ttnet sifresi bulur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam şifreye göre değişir bunu söylemek biraz zor şifre uzun ve karmaşık karakterlerden oluşuyorsa uzun sürer

      Sil
  90. Abi benimle iletişime geçermiş in rica etsem g mailden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahmetensar4712@gmail.com burdan benimle iletişime gecebilirsiniz

      Sil
  91. ben şifre kırmaya başladım ama hep ingilizce şifreler deniyo program napabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşim orda dictionaryler war onları tikledigi için ile yapılmaktadır onları tikleme

      Sil
  92. Hocam rootsuz cihazda daha hızlı sifre kıracak başka bir program yokmu
    Saygılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOCAM AŞAĞIDA ÖRNEK MAKALELERİMİZ BULUNMAKTADIR ONLARIDA DENEYİN.HEPSİ ROOTLU ÇALIŞIR BİLGİLENDİREYİM

      Sil
  93. Ya nasil kolaymi biz yarin yapmayi dusunuyoruz da bizi bilgilendirirmisiniz?

    YanıtlaSil
  94. Ya nasil kolaymi biz yarin yapmayi dusunuyoruz da bizi bilgilendirirmisiniz?

    YanıtlaSil
  95. Hocam çok geç doluyor bakalım olacakmi??

    YanıtlaSil
  96. Hocam çok geç doluyor bakalım olacakmi??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oluyor kardeşim https://youtu.be/ENNWiVdeiao

      Sil
  97. ulan kendi wifi mi kirdim ise yariyor dewsiye ederim :) go go

    YanıtlaSil
  98. Nice! I just got a Minecraft card code for FREE! :D http://freeminecraftgiftcode.net

    YanıtlaSil
  99. KARDEŞ BU APK LİSANS İSTİYOR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PROGRAM GÜNCELLENMİŞTİR ESKİ SÜRÜMÜ SİLİP YENİ SÜRÜMÜ YÜKLEYİNİZ..

      Sil
  100. the_newstyle.world@hotmail.com dostum bu benim e mail adresim bu programı 5 kere indirdim ama lisans istiyo onu atlatıyoruz ama bu sefer wbr durdu diyo program hop kapanıyor ben mi beceriksizim yoksa yapanlar mı çok zeki analamadm lütfen ulaşırmısın şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PROGRAM GÜNCELLENMİŞTİR ESKİ SÜRÜMÜ SİLİP YENİ SÜRÜMÜ YÜKLEYİNİZ..

      Sil
  101. PROGRAM GÜNCELLENMİŞTİR ESKİ SÜRÜMÜ SİLİP YENİ SÜRÜMÜ YÜKLEYİNİZ..

    YanıtlaSil
  102. http://siber-android.blogspot.com/ turkcell avea vodafone ücretsiz internet paylaşıldı

    YanıtlaSil
  103. Ben bunu nasil indirecem yardimci olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirme linkleri makalede mevcuttur indir butonuna tıklayarak indirebilirsiniz

      Sil
  104. Ben yapıyorum olmuyor 30 dakika bekledim olmadı bana yardımcı olabilirmis tesskurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam makalede yazdım biraz sabırlı olmalısınız deneyerek kırdığı için ne kadar sürede kıracağı belli değil.30dk da kırması için şifrenin basit olması lazım

      Sil
  105. Lütfen yardımcı olurmusunuz e mail boracidik7272@gmail.com

    YanıtlaSil
  106. ŞİFRE KIRMA YARDIM
    http://wifideneyim.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  107. Admin program telefonu root larmi bilgi veririmisin

    YanıtlaSil
  108. Admin bana link atarmısın reklamsız indiremedimde

    YanıtlaSil
  109. Admin ben indiremiyorum neden nerden nasıl indirecez

    YanıtlaSil
  110. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

 
Footer Gormek icin tıkla