Son Yayınlar
Loading...
1 Kasım 2016 Salı

Wifi şifre kırma programı(bomba paylaşım)-GÜNCEL

Salı, Kasım 01, 2016
Wifi şifre kırma programı(bomba paylaşım)

Android wifi şifre kırma 


Merhaba Arkadaşlar Uzun uğraş sonucu Android platformunda en cok işe yarayan program olan tüm internet alemine hükmetmenizi sağlayacak wifi şifre kırma programı buldum.

Sözü fazla uzatmadan anlatıma geçiyoruz 



Wifi şifre kırma apk
-----------------------------------------------------------------
Videolu Anlatımı indirmek icin tıklayın


Wifi şifre kırma videolu anlatım 

Videolu anlatımda detaylı anlatım kullanımı hepsi gosterilmiştir
Tek yapmanız gereken Apk dosyamızı indirmek ve videolu anlatımı izlemek
Ondan Sonra tüm şifreler sizindir.
şimdiden hayırlı olsun 



37 yorum:

  1. helal olsun be sonunda inşallah olur

    YanıtlaSil
  2. cok yararlı bir paylaşım.mobil e geçince deniycem

    YanıtlaSil
  3. Root gereklimi?

    YanıtlaSil
  4. 4 wifi buldu kırmıyor :/

    YanıtlaSil
  5. ben indirdim kurdum ama şifreyi kırıp nete giremiyor. Yanlış bir şey mi var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOCAM KARŞIDAKİ WİFİ SAHİBİNİN MODEMİNDEN İNTERNET GELMİYORDUR.BAŞKA WİFİ AĞINI KIRIN

      Sil
  6. Ben bunu indirip kurdum bende sorun olmadı giriyor ama sürekli değil arada kesiliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOCAM ARADA BİR BAĞLANTI KESİLİR .SİZ VİDEODAKİ GİBİ UYGULAYIN SORUNSUZ ŞİFRELERİ KIRARSINIZ

      Sil
  7. ama hocam bu böyle olur mu? ya bizimkilerde kırılırsaa.. hiç bu yönden düşündünüz mü? ben korktum valla bu sanal alemden :)))

    YanıtlaSil
  8. paylaşımlarınız için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  9. This network is not vulnerable diyo

    YanıtlaSil
  10. This network is not vulnerable diyo

    YanıtlaSil
  11. Ananın amına koyam göt

    YanıtlaSil
  12. sahibinden habersiz kırdığınız kullandığınız wifi ağları kul hakkına girer haberiniz olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Turkcell Qpython FC ile Bedava internet 2016
      LİMİTSİZTRİCK BLOGSPOT BEDAVA İNTERNET VE APK PAYLAŞIMLARI İÇERİR.

      Sil
  13. ben inanmıyorum wifi şifresi kırdıgınıza

    YanıtlaSil
  14. hocam olmuyor yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  15. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  16. Dosya acılamıyor diyo lütfen sayfa admin bi cevap ver

    YanıtlaSil
  17. Araştırdım Web Paylaşımı yapan ve bukadar iyi bir şekilde dizayn edilmiş nadir siteler görmüşümdür.
    online yazılı dersleride takip ediyorum herşey var :) elinize sağlık Sitede mükemmel olmuş

    YanıtlaSil
  18. https://youtu.be/ENNWiVdeiao

    YanıtlaSil
  19. Kardeş kırınca şifresini oluyor yoksa şifresini görüyoruz

    YanıtlaSil
  20. Denemeye değer bir uygulama telefonuma aktardım yarın ilk işim denemek olacak teşekkürler.

    YanıtlaSil
  21. kolay gelsin
    program hayla calisiyor mu

    YanıtlaSil
  22. nasıl indireceğim yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  23. ANDORİD VE İOS WİFİ KIRMAK İSTEYENLER DİKKATLİ BAKSIN.
    YENİ SİSTEM SAYESİNDE ARTIK KIRMANIZ DAHA KOLAY
    2017 MART GÜNCELLEMELİ
    BURDAN KIRABİLİRİSİNİZ > http://link.tl/XLdy

    YanıtlaSil
  24. Bende viruslu siteye atio nasil indirebilirim

    YanıtlaSil
  25. Bende viruslu siteye atio nasil indirebilirim

    YanıtlaSil

 
Footer Gormek icin tıkla