Son Yayınlar
Loading...
7 Mart 2016 Pazartesi

Game Killer v4.26 GÜNCEL APK(TÜM OYUNLARDA HİLE YAPIN)

Pazartesi, Mart 07, 2016
Game Killer 4.00 FULL APK
(TÜM OYUNLARDA HİLE YAPIN)

Game Killer 4.00  FULL APK

Arkadaşlar bugünki ilk konum oyunlarda altın veya para hilesi yapmak için kullancağımız game killer programımız . Programı kullanabilmek için ROOTolmalısınız . Programda hile yapamıyacağınız oyun olmadığını sanmıyorum hemen hemen bütün oyunlarda hile yapabiliyor. Hill climb racing , subway surfers , speed car ,CLASH OF CLANS ,Boom beach, vb gibi oyunlarda ve  oyunda rahat rahat hile yapabiliyoruz . Hile yapamadığı oyun yok . Uzatmadan hilenin yapılışını anlatayım . Önce resimler ;


İndirme Linki : Game Killer APK İndir

Kurulum : APK dosyasını kurun bu kadar .

Hile Nasıl Yapılır ?

1)Öncelikle programımızı açıyoruz ve yukarıda birinci resimdeki ekran gelicek sonra orta (home) tuşuna basıp arka plana alıyoruz eğer ana ekranda sol üst köşede veya ekranın herhangi bir yerinde küçük anahtar işareti varsa doğru yoldasınız .

2)Hileyi yapmak istediğimiz oyuna giriyoruz varsa storeye yani alışveriş menüsüne geliyoruz .

3)Orada altınımız veya paramız diyelim 3200 altınımız var diyelim . Ekrandaki anahtar düğmesine basalım karşımıza resimlerde verdiğim gibi bir ekran çıkacaktır 1den 9 'a kadar sayı olan .

4)Paramızı ordaki boş kutucuğa yazıyoruz sayılarla ve aratıyoruz . Karşımıza bir çok sayı veya hiç bulmamış bir ekran çıkacaktır sıkıntı etmeyin .

5)Oyuna tekrar dönüp altın sayımızı aratıyoruz mesela 3200 altınımız vardı bunu 3300 mesele öyle yapıyoruz tekrar 3300 aratıyoruz programda ve karşımıza bir tane kutucuk veya birden fazla kutucuk çıkacaktır .

6)Çıkan 1 tane kutucuğa tıklayıp ordaki 3300 ' ü 99999999 yapıyoruz ( 8 tane rakam giriyoruz)

7)Miktarı yazdıktan sonra ok düğmesine basıyoruz ve oyuna geri dönüyoruz Paramız yine 3300 gözüküyorsa storeden yani alışverişten çıkın tekrar girin paranız olacaktır .

8)Haa 3300 arattığınızda bir değilde birden fazla sayı kutucuğu  çıktıtsa kutucuklarda DWB yazan kutulara girip altın sayımızı değiştiriyoruz . 

9)Ve hilemiz olmuştur hayırlı uğurlu olsun .
yusuf beyazıt arkadaşımıza teşekkürler

123 yorum:

  1. admn clach of clansta oluyomu ban yemiyo demi çar

    YanıtlaSil
  2. world at arms windows8.1 için hile varmı dostum ??

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. hocam bazen server hatası verebilir. tekrar deneyin.hangi oyunda hile yaptınız

      Sil
    2. boom beach de yaptım herhangibir edit yaptıgınızda direk oyundan atıyor bir çözümü varmıdır acaba

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. hocam telefon root lu olması lazım.telefonunuz root lumu

      Sil
    5. evet rootladım program çalışıyor zaten rootlu olmasa hiç çalışmaz fakat oyunda edit yaptığınızda oyunda değişiklik oluyor fakat oyun sunucu hatası 2 veriyor.
      siz kullanıyormusunuz şuan deneme şansınız var mı uzun zamandır bunu arıyordum yardımcı olabilirseniz çok sevinirim

      Sil
    6. online oyunlarda çalışmaz

      Sil
  4. programı indirdim kurdum ama kendi kendine açılıp kapanıyo home tuşuna bastıgımda arka planda anahtar resmi çıkmıyor yardım lütfen

    YanıtlaSil
  5. neyse yaptım 3.11v indirdim oldu

    YanıtlaSil
  6. bluestacks yukledım bırım yazıyorum bırsey bulmuyor neden ola bılır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam ekranda görünen birimleri yazın

      Sil
    2. bluestacks çalışmaz sadece telefonda olur

      Sil
  7. Programi indirdim clash of clans da denedim sunucu hatasi veriyor oyundan atiyor game hackerdaki gibi libg.so dosyasini indirmiiyormuyuz acaba lütfen cevap verin ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam programın sürümü eskidi güncel sürümü çıkta hemen linkleri değiştireceğim

      Sil
  8. Hocam beni programdan atıyor acilllll yardimm

    YanıtlaSil
  9. Oyunda sadece gosteriyor beyler bosa indirmeyin parayi harcayamisonuz o kdr ugrasiyosunuz ben her oyunda dendim sadece para gosterio ama harciyamiyorum? Hocam bu hile boylemi yani hic harciyamiycazmi paramizi

    YanıtlaSil
  10. Ya admin ben programı açıyorum sonra arka planı açıyorum oyuna girdim sürekli 2 de 1 önüme geliyo program oyuna giriyorum dediklerini yapıcam sayıyı yazmadan önce homes basıyorum ama please ser help to more application diyo sonra program arka plana atiyo kendini ne yapcm yardimm

    YanıtlaSil
  11. hocam ben clash of clans oyununa girince geri kapanıyor program oyun açık kalıyor ne yapmam lazım. telefon xperia z1

    YanıtlaSil
  12. lütfen yardm edin lisansı nasıl halletcem acil lütfen

    YanıtlaSil
  13. Root istiyor ama ben kinguserden onu allow yapıyorum.nedeni nedir acaba?

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Salam admin ben telefonu root yapdikdan sonra da game killer root lazim yaziyor (root privillage is needed yaziyor.)Be zamandir calisiyorum yapamiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ibo ferze aynı şey bende de çıkıyor admin yardım et lütfennnnnn :(

      Sil
    2. rot yetkisini basıl verecegiz bnde samsung a5 var acil cevap admin

      Sil
  16. Klaş ile deniyeceğim şimdi, teşekkürler

    YanıtlaSil
  17. Hocam asus tabletten gryorum root istyor rootsuz versyonu yok mu

    YanıtlaSil
  18. Fifa 15 Ultimate Team için olurmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deneyin hocam hemen hemen tüm oyunlarda sorunsuz oluyor

      Sil
    2. Abi fifada oldumuu yaaaa

      Sil
  19. Kardeş cihaz rootlu Fifa 15 için olmuyor videosunu çekerseniz sevinirim. :)

    YanıtlaSil
  20. Covet Fashion icin olmuyor :(

    YanıtlaSil
  21. Hocam benim cihaz rootlu olmasına rağmen gamekilleri açtığımda Z4 root diye birşey diyor yani olmuyor cancel diyorum gamekilleri kapatıyor bana bi yardımcı olursan sevinirim

    YanıtlaSil
  22. Acilmiyor siyah ekran geliyor

    YanıtlaSil
  23. Güzel bir paylaşım her oyunda hile yapmak gerek ..D

    YanıtlaSil
  24. android oyun ve android cep telefonu hile tanıtm sitesi mobil oyun indir 

    YanıtlaSil
  25. root linki atarmısın samsung a5 kulla ıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://androidmakaleniz.blogspot.com/2015/09/kingroot-apk-indir.html BUYRUN HOCAM BURDAN ATABİLİRSİNİZ

      Sil
  26. Kardeş fifa 15 te oluyormu ?

    YanıtlaSil
  27. Game killer indirilmiy
    i nasıl olcak

    YanıtlaSil
  28. Merhaba değerli ziyaretçiler her gün güncellenen metin2, wolfteam, pointblank gibi bi çok oyun hilelerini http://metin2blogun.blogspot.com adresinden indirebilirsiniz.
    wolfteam hileleri

    YanıtlaSil
  29. 1-rootu yaptım
    2-sol ust kosede cikti
    3-acıldı
    5-ama sayıyı yazdıgımda olmuyor
    6-oyun fun run

    YanıtlaSil
  30. kardes ben clash of kingste yapmak istiiyorum
    faakat select application yerinde clash of kings yok nasıl yapıcam:S?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun açıkken gamekiller de açık olsun arkaplanda tuşa basın ordan gerekenleri yapın

      Sil
    2. Ben yükledim altında aldım ama kullanamıyorum yetersiz altın diyor neden admin?

      Sil
  31. ben programı indirip kurdum ama eksik şeyler var dedi siteye yönlendirdi oradaki programları indirtiyor normal mi

    YanıtlaSil
  32. Hocam dragon city de deniyorum olmuyor cihaz kingroot lu android 4.4.2 olmuyor ama yardimci olursan sevinirik

    YanıtlaSil
  33. Hocam bende clash of clansda islemci sunucu ile uyumlu degil diyor ne yapicam

    YanıtlaSil
  34. Hocam bana ulasirsaniz sevinirim clash of clansta istemci sunucu ile uyumlu degil diyor

    YanıtlaSil
  35. Kardes gm 4g 6.0.1 android var ekranda kutucuğu çıkıyor basıyorum açilmiyor

    YanıtlaSil
  36. online kafa topunda oluyormu bu hile ?

    YanıtlaSil
  37. Hocam yalan yanlış bilgiler vermeyelim. Arkadaşlar hile online oyunlarda çalışmaz Clash Boom beach HoC gibi oyunlarda buna dahil. Online oyunlarda denemekle vaktinizi harcamayın. Bunun dışında bazı offline oyunlardada çalışmayabiliyor ama çoğunda çalışır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Clash of kingste yapabilecegmiz hile var mı kardeş?

      Sil
  38. salam bunu kompitura yuklemek olur>? proqrami?

    YanıtlaSil
  39. Olmuyor (HOME)tuşuna bastığımda anahtar çıkıyor ama askıya almıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam uygulamalardan veriyi silip tekrar deneyin

      Sil
  40. Program fake değişiyor miktar ama hiçbir şekilde kullanılmıyor oyundan çıkıp girince de eski miktar oluyor boşuna milleti kandırmayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yapamayıp gelip burda boş sözler sarf etmeyin lütfen iyi günler

      Sil
  41. Clash oc clansta yaptım sunucu ile bağlantı koptu dior yardım hocamma

    YanıtlaSil
  42. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  43. Birde Online oyunda oluyor ya hani "Mobile Strike" ta yap hileyi videosunu paylaş bizimle bakalım öyle haybeye başlıkta belitmekle olmaz hocam saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu arada yorumuna cevap verdiğin kişi değilim admin bilgine !!!

      Sil
    2. Youtube de yüzlerce video var izlerseniz görürsünüz çalışıp çalışmadığını burda o kadar yazdım biraz sabredip okusanız konuyu tam olarak anlarsınız... ve merak etmeyin ip adresi görünüyor 2 yorumda aynı ip ten yapılmış

      Sil
  44. Gamekiler e girdiğimde ıngilizce root needed gibi bi si yazıyı çözüm lütfen

    YanıtlaSil
  45. Mantigi pc deki cheat engine gibi scan yapip value degistiriyon

    YanıtlaSil
  46. Online oyunlarda çalışıyor mu?

    YanıtlaSil
  47. Ben açıyorum hemen kapanıyor kendiliğinden açılıp kapanıyor ne yapmalıyım admin acıklı yardım!!!

    YanıtlaSil
  48. Birçok oyunda zaten lucky patcher satın alma yapıyor sadece ust düzey korumalı oyunlarda yapılmıyor

    YanıtlaSil
  49. selamlar hocam clash of kings hilesi yokmu bu çinlilerden bıktık.

    YanıtlaSil
  50. Hacı boom beachta yapmaya çalışıyorum beceremedim bir.yardım

    YanıtlaSil
  51. Hacı boom beachta yapmaya çalışıyorum beceremedim bir.yardım

    YanıtlaSil
  52. Ben kac kere denedim hic olmuyo mesela oyuna girdigimde oyun açılmadan oanhtar gidiyor

    YanıtlaSil
  53. Ben kac kere denedim hic olmuyo mesela oyuna girdigimde oyun açılmadan oanhtar gidiyor

    YanıtlaSil
  54. Bu video yardımcı olacaktır
    https://youtu.be/kVwgqu_joUc

    YanıtlaSil
  55. Bu video yardımcı olacaktır
    https://youtu.be/kVwgqu_joUc

    YanıtlaSil
  56. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  57. Anlattığınızın 5.bölümünü anlamadım :(

    YanıtlaSil
  58. star wars galaxy of heroes'ta olmuyor

    YanıtlaSil
  59. Hangi root programını tavsiye edersiniz

    YanıtlaSil
  60. clash for dawn da olurmu hile

    YanıtlaSil
  61. clash for dawn da olurmu hile

    YanıtlaSil
  62. Yapiyorum para geliyo ama istemci ve sunucu uyumlu degil diyo ne olur yardimci ol admin

    YanıtlaSil
  63. Kardeş ben march of empires oyuncusuyum aylardır arıyorum bulamıyorum hilesini yardımcı olabilirmisin

    YanıtlaSil
  64. Lastempire war z oluyormuş bu hile

    YanıtlaSil
  65. Eşim için Covet Fashion yükledim. DEdiklerinizin hepsini yaptım fakat oyunda bir an değişiyor sonra tekrar eski sayıya geri dönüyor ve kullanamıyorum. . Bunun için yapabileceğim birşey varmı? Lucky Patcher da yüklü. Yardımlarınızı bekliyorum teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  66. Günahkar ruhlardada calisiyormu lütfen yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  67. kardeşim war and order için çalışıyor mu?

    YanıtlaSil
  68. S.a march of empires oyununda hile arıyorum yardımcı olurmusunuz ?? Yada onlıne oyunlarda calısan hile konusunda ?????

    YanıtlaSil
  69. Fifa 15 te oluyormu acaba lutfen yardimci olun

    YanıtlaSil
  70. Yaa indirdim root istiyo root ne oluyoo

    YanıtlaSil
  71. game killer apk latest setup thanks for sharing..

    YanıtlaSil
  72. kardeşim slm
    marvel future fight olurmu online bi oyun bu. olur dersen öyle yüklücem programı.

    YanıtlaSil
  73. Hocam top eleven de yapamiyom bi yardim ci ol

    YanıtlaSil
  74. ARKADASLAR BILGISAYAR OYNARKEN HASTALANMISSIM NIYE WINSOWS ACIK KALMIS

    YanıtlaSil
  75. Abi browser cacel gosteriyor

    YanıtlaSil
  76. Ellerinize sağlık, yazı için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  77. Usta license hatası veriyor.genel olarak çalışıyor ama bütün ayarları giririlmiyor license ayarlayamadım

    YanıtlaSil
  78. Cafeland için geçerli değilmi. Root var sistem aciliyor ama oyunda hile olmuyor yada ben yapamadim..

    YanıtlaSil
  79. http://scripthaneniz.blogspot.com.tr script indirme sitesi

    YanıtlaSil
  80. Hocam anahtara tıklanmıyor üst köşedeki

    YanıtlaSil
  81. Kardeş burdan gelen paralar neden kullanılmıyor okey plusta

    YanıtlaSil
  82. Hocam last empire war z oyununda bi hile varmı veya orada çalışır mı ?

    YanıtlaSil

 
Footer Gormek icin tıkla