Son Yayınlar
Loading...
4 Şubat 2017 Cumartesi

Online Kafa Topu v19.88 HİLELİ APK İNDİR

Cumartesi, Şubat 04, 2017

Online Kafa Topu v19.88 APK İNDİR

Online Kafa Topu yapımcılığını İzmo Bilişim'in üstlendiği Türk yapımı kafa topu oyunudur.Oyunun Google Play Store'da 5.000.000 + indirmesi bulunmaktadır.Online Kafa Topu'nu dilerseniz çevrimiçi dilerseniz çevrimdışı olarak oynayabilirsiniz.Kafa topu hile'si çok yakında sizlerle
Android 4.0 Üstü gerektirir.
Özellikler:
★ Dünyanın her yerinden farklı oyuncularla maç yapabilirsin.
★ Maç sonlarında kazandığın altınlar ile futbolcunu geliştirebilirsin.
★ Android ve iOS telefonlar arası karşılıklı maç yapabilirsin.
★ Lig usulü maçlar ile kıyasıya şampiyonluk yarışına dahil olabilirsin.
★ Arkadaşlarınla dilediğin an hızlı ve kolay bir şekilde online maç yapabilirsin.
★ Sade ve başarılı görseller ile mükemmel bir oynanış keyfi yaşayabilirsin.



--YENİ--


66 yorum:

  1. İzmo Bilişimin başarılı projelerinden birisi 1 yıldır uğraşıyorlar harika birşey çıktı ortaya. Helal olsun.

    YanıtlaSil
  2. Evet katılıyorum çok eğlenceli ve harika fazlasıyla zaman harcıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Çok başarılı ve eğlenceli bağımlılık yapıyor:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba değerli ziyaretçiler her gün güncellenen metin2, wolfteam, pointblank gibi bi çok oyun hilelerini http://metin2blogun.blogspot.com adresinden indirebilirsiniz.
    wolfteam hileleri

    YanıtlaSil
  5. Çok eğlenceli bir oyun teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. en gunceli degilki bu guncelle diyor

    YanıtlaSil
  7. Hocam bu hilelimi

    YanıtlaSil
  8. Birader indirdik guncelleme lazim oynamak icin dedi guncelleme yapinca hile olmadi

    YanıtlaSil
  9. Birader indirdik guncelleme lazim oynamak icin dedi guncelleme yapinca hile olmadi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetini kapa ben ole yaptim ama her oyuna girisinde kapa

      Sil
  10. Oyun açılıyo sunu ile bağlantı kurulamadı dedi interneti açıp kapattım lütfen cevap verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  11. Oyun açılıyo sunu ile bağlantı kurulamadı dedi interneti açıp kapattım lütfen cevap verirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  12. Hile olmuyo oara ayni hic degismio

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hileli değildir oyunun orjinal halidir

      Sil
  13. Paket ayrıştırılması nda sorun oluştu diyo

    YanıtlaSil
  14. Paket ayrıştırılması nda sorun oluştu diyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam onun nedeni tam indirmemişsiniz internetinizi kontrol edip tekrar indirin

      Sil
  15. Virüslü olmadığını nereden bilelim hocam?

    YanıtlaSil
  16. Virüslü olmadığını nereden bilelim hocam?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam virus taramasından geçilmiştir merak etmeyin bu konuda şüpheniz olmasın

      Sil
  17. Yeni sürümünü çıkrır mısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YENİ SÜRÜM YÜKLENMİŞTİRLİNKLERİMİZDEN GÜNCELLEYEBİLİRSİNİZ

      Sil
  18. Ya ben hileyi indirdim
    Ama hile olmadi oyun normal hala yalvaririm yarfimci olun

    YanıtlaSil
  19. Ya ben hileyi indirdim
    Ama hile olmadi oyun normal hala yalvaririm yarfimci olun

    YanıtlaSil
  20. Ya ben hileyi indirdim
    Ama hile olmadi oyun normal hala yalvaririm yardimci olun

    YanıtlaSil
  21. Ya ben hileyi indirdim
    Ama hile olmadi oyun normal hala yalvaririm yardimci olun

    YanıtlaSil
  22. Abi oyuna girdim açılıyor ama hile olmuyor abi

    YanıtlaSil
  23. oluyormu? lütfen söyleyin.

    YanıtlaSil
  24. Virus vardir bence

    YanıtlaSil
  25. Yanıtlar
    1. Hayır virüs tehlikesi yoktur.Tarama yaparak görebilirsiniz

      Sil
  26. Hocam elmas hilesini getirirmisiniz güncel olarak ��〽〽

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstünde uğraşıyorum hocam yorumunuz için teşekkürler

      Sil
  27. Bir çok Hileli Apk ' yı sitemizde bulabilirsinizi.Sağlıcakla kalın :)

    http://www.apkindirme.com/

    YanıtlaSil
  28. Bende olmuyo hocam yardimci olursan sevinirim

    YanıtlaSil
  29. gerçekten bu kadar güzel ve vakit geçirten bir android oyun ile daha karşılaşmadım. Otobüs yolculuğu gibi çok vakit alan şeyler yapacaksınız ve canınız sıkılacaksa mutlaka tavsiye ederim. Kafa topu oyunu bu konuda önde gelen uygulamalardan biri.

    YanıtlaSil
  30. Vallahi Bir Oynıyım Dedim 4 saatir telefon elimde %25 şarj kaldı :)

    YanıtlaSil
  31. Kafa topunu çok seviyorum vakit geçirmek için süper

    YanıtlaSil
  32. bu oyun karşılıklı arkadaş ile oynanıca çok daha güzel oluyor

    YanıtlaSil
  33. https://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  34. Admincim yeni güncellemeyi yüklersen sevinirim

    YanıtlaSil

 
Footer Gormek icin tıkla