Son Yayınlar
Loading...
4 Nisan 2015 Cumartesi

CashPirate İle Para Kazanmak

Cumartesi, Nisan 04, 2015


CashPirate İle Para Kazanmak

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere internetten android telefonundan nasıl kolay bir şekilde para kazanılır onu gösterecem.Whaff tan daha iyi para kazandırıyor şahsen kendim tespit ettim.
Yaptığınız görevleri anında sayıyor.En fazla 5dk  içinde puan hesabınıza yatırılır.
2-3 günde rahatlıkla 2.5Dolar kastım.
Para kazanmak için kullanacağımız uygulamanın adı CashPirate  
Uygulamamızı Google Play Store den indiriyoruz.

İndirmek İçin Tıklayın veya Play Store de Cash Pirate diye aratıp bulabilirsiniz.
Uygulamamızı indirdikten sonra sizden kendinize ait bir e mail yazın uygulamaya girebilmek için yeni bir şifre oluşturun.
Sonra giriş yapınca sizden referans kodu isteyecek benim vereceğim kodu yazarak 500 Puan ile başlayabilirsiniz ve her türlü sorununuzu yorum olarak atabilirsiniz.
KOD: JZTKNC
Kazandığınız 500 puan uygulamanın verdiği görevler mesela 60+30 yazar 30 puan bizim size verdiğimiz koddan gelen 500 puanın bir kısmıdır.Görevleri yapa yapa bu 500 puan tamamlanır.

Ekran Görüntüleri



2Saatte 1341 puan 


ÖDEME KANITI



BOL KAZANÇLAR


2 yorum:

  1. CashPirate İle Para Kazanmak, Caspirate para kazan,İnternetten Para Kazan, Cashpirate ödeme kanıtı, Cashpirate Download, İnternetten Kolay Para Kazanmak, Caspirate Nedir.

    YanıtlaSil
  2. Yarim saat oldu 759 puan kastim.Kasmaya devam :)

    YanıtlaSil

 
Footer Gormek icin tıkla