Son Yayınlar
Loading...
12 Nisan 2016 Salı

General Mobile 4G Stock Rom Atma

Salı, Nisan 12, 2016

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere Google işbirliği ile yapılan General Mobile 4g nasıl stock rom atılır onu göstereceğim.
1- Bilgisayarınıza ADB minimal tool indirin
-------------------------------------------
ADB Minimal Tool İndirme Linki: İndirmek icin tıklayın
-------------------------------------------
2- Telefonunuzda Oem Kilidinin açık ve usb hata ayıklama modu açık olsun. (Ayarlar + Geliştirici Seçeneklerinden açabilirsiniz)

3-Bilgisayarınıza bu paylaştığım Rom'u indirin.
--------------------------
Stock Rom'u İndirmek icin tıklayın

Rar Şifresi: byKaanKülahlı (Şifrenin sonuna boşluk koyun)
-------------------------
4- Daha sonra Telefonunuza format atın(Recovery veya Ayarlar Yedekle ve Sıfırla'dan Sifirlayin.)
Sıfırladıktan sonra telefon açılacak açıldığında ''hoşgeldiniz'' ekranında telefonu kapatın.
Ses Kısma+ Güç tuşlarıyla telefonu ''general mobile'' yazana kadar bekleyin. Sonra elinizi o tuşlardan çekin. Bu ekranda ses kısma tuşlarıyla ''reboot to bootloader'' a basın. General Mobile yazısı tekrar gelicek.

5- Daha sonra telefonunuzu bilgisayara takın.
-Ondan sonra indirdiğiniz Stock Rom u rardan çıkartın(sağ tıklayıp klasöre çıkartın),
-Rardan çıkan dosyada flash_all.bat dosyasını  çalıştırın.

Bunları yaptıktan sonra cihazınız tamamen stock, rootsuz ve güncelleme almaya hazır hale gelecektir.


74 yorum:

  1. General Mobile 4G, general mobile 4g format, General mobile 4g stock rom, GENERAL MOBİLE 4G STOCK ROM, stock rom,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acil cevap rar şifresini byKaanKülahlı bu şekilde yazınca hata veriyor

      Sil
  2. STOCK ROM İÇİN TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeş linki yenilermisin tel bot ekranında kalıyor stock rom atmam lazımmış sana zahmet linki yenilersen çok makbule geçer

      Sil
    2. kardeş linki yenilermisin tel bot ekranında kalıyor stock rom atmam lazımmış sana zahmet linki yenilersen çok makbule geçer

      Sil
  3. Stock ROM için cwm vs gerekmiyor sanırım

    YanıtlaSil
  4. gerekmez cvm yi napcan işine yaramaz daha

    YanıtlaSil
  5. YA BEYLER BENDE BUNUN DUAL YANİ ÇİFT HATLISI VAR SIKINTI OLUR MU ? Bİ YARDIM EDİN . BU HANGİSİ İÇİN ?

    YanıtlaSil
  6. Bu işlem ne kadar sürüyor 20 dk bekledim hiç bir şey olmadı
    Yardimci olabilirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOCAM TAHMİNİ 15-20DK SÜRÜYOR ŞARJINIZ %50 ÜSTÜNDEYKEN BU İŞLEMLERİ UYGULAYIN

      Sil
  7. flash_all.bat dosyasını çalıştırtan sonra komut penceresi çıkıyor
    press any key to continue diyor
    bir tuşa basıyorum komut penceresi kapanıyor
    15dk dır bekliyorum hala telefonda general mobile yazısı var hiç bir şey olmadı
    yardımcı olabilecek varsa sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lütfen yardım edin bendede o sorun var

      Sil
    2. oem kilidini acmanız lazım

      fastboot oem unlock-go bunu yaptınızmı

      Sil
  8. indiremiyorum arkadaşlar link kırık mı acaba

    YanıtlaSil
  9. MAKALE GÜNCELDİR,İNDİRME LİNKLERİ GÜNCELLENMİŞTİR.

    YanıtlaSil
  10. şifre yanlış diyor. Kontrol edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  11. Gençler Şifre byKaanKülahlı
    şifrede sorun olmuş sonuna boşluk koyun

    YanıtlaSil
  12. Sifre yanlış açılmıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. byKaanKülahlı (Şifrenin sonuna boşluk koyun)

      Sil
  13. aciiil şifre lütfennn...

    YanıtlaSil
  14. Şifrenin sonuna boşluk koyun arkadaşlar

    YanıtlaSil
  15. 10 numara anlatım olmuş sagolsın denendi..başarılı

    YanıtlaSil
  16. bütün herşeyi yaptım general mobile yazısı duruyor hala ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  17. Telefon açılmıyor.daha önce usb hata modunu da aktifleştirmemiştim. Bu yüzden root yapamıyor veya rom yükleyemiyorum. Bunun bir çözümü var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefona format atmayı denedinizmi onu yaptıktan sonra yazılanları tekrar uygulayın

      Sil
  18. Anlatımda Sıkıntı var. Rarın içinde bir sürü şey var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlatım gayet doğru ve anlayacağınız biçimde yazdım kardeşim neresini anlamadın sen

      Sil
    2. eklemışm oldugunuz room dosyaları ıcersınde flş all bat dosyası yok bende coezemedım ılgılenırsen sevınırım saygılar

      Sil
  19. ash_all.bat dosyasını çalıştırtan sonra komut penceresi çıkıyor
    press any key to continue diyor
    bir tuşa basıyorum komut penceresi kapanıyor
    15dk dır bekliyorum hala telefonda general mobile yazısı var hiç bir şey olmadı
    yardımcı olabilecek varsa sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HOCAM STOCK ROM TELEFONA DOĞRU BİR ŞEKİLDE YÜKLENMEMİŞ BİLGİSAYAR TELEFONUNUZU TANIDIMI DRİVERLER YÜKLÜMÜ ONLARI KONTROL EDİP BANA GERİ DÖNÜN

      Sil
    2. driverler nedır kardes


      Sil
  20. hocam bende de 4g dual çift hatlı var nasıl rom yükleyebilirim yardım edermisiniz

    YanıtlaSil
  21. S.A HOCAM KOMUT EKRANINDA WAITIN FOR DEVICE YAZIYOR TEL PC YE TAKILI HALA 10 DAKIKA GECTI BISEY OIMADI

    YanıtlaSil
  22. bootloader için ses kısma değil ses açma ve güç düğmesine basılır !!!! millete boş yere vakit kaybettiriyorsun !!!!!!!!! lütfen biraz daha dikkat edelim

    YanıtlaSil
  23. bootloader için ses kısma değil ses açma ve güç düğmesine basılır !!!! millete boş yere vakit kaybettiriyorsun !!!!!!!!! lütfen biraz daha dikkat edelim

    YanıtlaSil
  24. Rom attıktan sonra stock rom yüklesem ve unroot etsem garanti kapsamına girer mi beyler acil yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  25. cmd
    cd c:\android

    fastboot flash aboot aboot.bin

    fastboot flash boot boot.img

    fastboot flash modem modem.bin

    fastboot flash rpm rpm.bin

    fastboot flash sbl1 sbl1.bin

    fastboot flash system system.img

    fastboot flash recovery recovery.img

    YanıtlaSil
  26. Arkadaş telefonu rootlatmak istemiştim Philiz RECCOVERY den subin.zib dosyasını şlaşladım telefon açılıp kapanıyor rom yükledim olmadı yardım edermisin

    YanıtlaSil
  27. flashh al bat dosyası çalıştırdıktan sonra ne yapıyoruz

    YanıtlaSil
  28. general mobile yazısı geliyor sora

    YanıtlaSil
  29. TITLE General Mobile 4G DUAL STOCK ROM BUILD LUZ59L Flasher

    HAcı dual sim destekli romu tek hatlıya yukletiyorsum millete
    Sonra gncelleme alamyacaklar neyin kafasındasın sen

    LUZ59L bu buıld duala ait sieee

    YanıtlaSil
  30. güncelleme gelmiyor ?

    ayrıca dual romu bu galiba ne yapacağım ?

    YanıtlaSil
  31. benim telefon tek sim güncelleme nasıl alacaz

    YanıtlaSil
  32. Çift hatlı modeli içinde varmı stock rom ?

    YanıtlaSil
  33. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  34. Merhaba kolay gelsin. Bu yazıdaki işlemleri yapınca cihazım fabrikasyon haline dönecek mi?

    YanıtlaSil
  35. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  36. komut yok diyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güç tuşuna basılı tut ve ses kısmaya bir kez dokun.

      Sil
  37. Garantiden cikar mi rom atsam

    YanıtlaSil
  38. ABİLER KARDEŞLER BENİM TELDE OEM KİLİDİ ACİLMIYOR ACMA TUSUNA BASILMIYOR NASIL ACICAM LÜTFEN YAZIN YAV

    YanıtlaSil
  39. Ben telefona unrott atmıştım rootlu olması mı gerekiyor

    YanıtlaSil
  40. komut penceresinde waiting for device yazıor napmam gerekiyor acil

    YanıtlaSil
  41. Garanti Devre Dışı Kalıyormu ?

    YanıtlaSil
  42. Ses Kısma+ Güç tuşlarıyla telefonu ''general mobile'' yazana kadar bekleyin. Sonra elinizi o tuşlardan çekin. Bu ekranda ses kısma tuşlarıyla ''reboot to bootloader'' a basın. General Mobile yazısı tekrar gelicek.


    bende burda sistem hata veriyor

    YanıtlaSil
  43. telefonum format atılırken yarıda kaldı sımdı açılmıyor stock rom at dedıler ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  44. telefon general mobile yazıyor kalıyor oem kilidi acılmıyor ses açma+ power tuşuyla açmaya çalışıyom logo çıkıyor 1 saniye beklemeden kapanıyor ses kısma tuşuyla hiç tepki vermiyor. nasıl olur böle

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  46. arkadaslar dul olanlara olmuyor mu

    YanıtlaSil
  47. kardeş failed diyor hemen telefon kapanıp açılıyor açılış ekranında kalıyor tekrardan ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  48. hocam bana 7.1.1 guncellemesı geldı guncelledım bır sure sonra twrpye gırdı ve telefon su anda acılmıyor napmalıyım bu sekılde sıfırlayıp yenı bır rom atsam acılır mı

    YanıtlaSil
  49. lutfen bır fıkrınız varsa soyleyın telefonumu kullanamıyorum

    YanıtlaSil
  50. linkte bir problem var sanırım

    YanıtlaSil

 
Footer Gormek icin tıkla