Son Yayınlar
Loading...
1 Ocak 2016 Cuma

Benim Konuşan Tom v3.0.1 Android Sınırsız Para Hileli Apk

Cuma, Ocak 01, 2016
Benim Konuşan Tom v3.0.1 Android Sınırsız Para Hileli Apk
Benim Konuşan Tom, sesinizi taklit eden bir kediyi besleyip büyüteceğiniz oyundur. Evet sevgili yegenlerim sadece bir konuşan kedi olarak ortaya çıkan bu oyun kısa bir süre içersinden kendisini çok geliştirdi. Benim Konuşan Tom'um milyonlarca kişi tarafından indirilmiş, sesinizi kedi ile tekrar edip size söyleyen bir uygulama olarak varolmuştu. Şimdi ise bu oyunun ciddi anlamda yapısını değiştirdiğini ve çok daha güzel bir hale gelebildiğini söyleyebilirim. Oyun açık olduğu sürece kediniz Tom sizin söylediklerinizi zaten tekrar ediyor fakat bu sefer sizinde bazı görevleriniz bulunuyor, bu görev ise ona bakmak!

EKRAN GÖRÜNTÜLERİ





1 yorum:

  1. Oyunun para hileli olması çok güzel. Hileli apklar içerisinde en sevdiğim site sanırım bu site. Hill Climb Racing oyununa ait para hilesinide paylaşmanızı bekliyorum. Ayrıca daha fazla Hileli apk paylaşmalısınız :)

    YanıtlaSil

 
Footer Gormek icin tıkla